Julklappar

Tänkte visa va jag fick i julklapp som var tv-spelsrelaterade:



Fick två guider som jag önskade. Fable 3 är jag riktigt sugen på att spela och samtidigt ha guiden till hands. Black ops kommer jag nog inte ha orken att spela igenom utan kommer titta och läsa i guiden för att förstå handlingen lite bättre.

Assasins creed: brotherhood är jag riktigt sugen på att spela börjar nog redan ikväll skulle jag tro. Jag fick tvåan i julklapp förra året MEN har inte spelat det än vilket är riktigt dåligt av mig och nån vacker dag ska jag prova det också.

Fick även super mario RPG till snes som jag är riktigt stolt över, som många kanske inte vet är att det alltid släpptes i Europa utan släpptes endast i Japan och USA, det finns alltså inte i PAL utan enbart i NTSC. Det är ett rätt så sällsynt spel finns inte och få tag i ett komplett på tradera men brukar finnas ett par på ebay. Super mario RPG är troligen det mario spel som är mest sällsynt.

Det spel jag spelat mest nu är Donkey kong returns, oj oj oj vilket bra spel! det bästa jag spelat på länge. Mycket roligt på två spelare och rätt så utmanande. Det finns mycket saker man samlar som t.ex pusselbitar eller bokstäver. Jag tycker de är rätt svåra så jag var tvungen att beställa guiden för det här är ett spel jag bara måste klara 100%

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0