SNES samling del 1


Det första spelet är kick off, har endast kasset till detta spel. Köpte det på gamestop i stockholm för ett par tior om jag inte minns fel. Har testat det och det är riktigt dåligt.


Jurassic Park har jag också bara kasseten till. Detta är amerikanskt så har inte kunnat spela det än men min bror hade spelet på PAL när vi var små och vill minnas att vi hade väldigt roligt med det.


Det stora klistermärket täcker ungefär halva kartongen men spelet heter super soccer. Har inte hunnit spelat det än men ser bättre ut än kick off.

Super bomberman 2 köpte jag i en second hand butik i Örebro som heter Ploppsie. Fodralet och manualen är på spanska men som tur är så är spelet på engelska, ett riktigt bra spel som man kan spela 4 st på om man köper till en adapter.

F-zero är nytt och oöppnat så har inte spelat det än, fick det riktigt billigt på tradera för ett tag sen.

Har inte så många spel till snes, detta var väl ca hälften av de spel jag har. REsten kommer upp på lite senare på bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0